زونگ4G کی جانب سے چائنہ جانے والوں کے لئے پری پیڈ اورپوسٹ پیڈ رومنگ بنڈلز کا اجراء

اسلام آباد (9ستمبر 2019): پاکستان کا معروف ٹیلی کام آپریٹر زونگ4Gپاکستان کا پہلا ٹیلی کام آپریٹر بن گیا ہے جس نے چائنہ کے لئے پری پیڈ اور پوسٹ پیڈ دونوں رومنگ بنڈل کا اجراء کیا جو کہ کمپنی کی طرف سے اپنے صارفین کو بلا تعطل خدمات کی فراہمی کی حکمت عملی کا حصہ ہے۔ اپنے صارفین کی سہولت کے پیش نظر یہ رومنگ بنڈلز اس لئے پیش کیے گئے کہ صارفین دوران سفر زونگ 4Gکی بلا تعطل خدمات سے مستفید ہو سکیں۔

زونگ4Gکے متعلقہ دونوں پری پیڈ اور پوسٹ پیڈ رومنگ بنڈلز چائنہ کے سفر کے دوران استعمال کیے جا سکتے ہیں۔ پوسٹ پیڈ صارفین اپنے موبائل سے ہیلپ لائن310ڈائل کر کے حاصل کرسکے ہیں، جس میں 60وائس منٹس، 60ایس ایم ایس اور3GBڈیٹا انتہائی مناسب قیمت مبلغ3000/-علاوہ ٹیکس پردستیاب ہو گا۔ صارفین کی سہولیات کا مد نظر رکھتے ہوئے زونگ 4Gپری پیڈ صارفین کے لئے 2آسان رومنگ بنڈلز لا رہا ہے۔ پری پیڈ کسٹمرز اپنے موبائل سے*4255#ڈائل کر کے متعلقہ سہولت حاصل کر سکتے ہیں جس میں انہیں 300وائس منٹس، 300ایس ایم ایس صرف2000روپے بشمول ٹیکس دستیاب ہوں گے یا *4255#ڈائل کریں اور 150وائس منٹس، 150ایس ایم ایس صرف1000/-روپے بشمول ٹیکس حاصل کر سکتے ہیں۔

ٹیلی مواصلات کی صنعت میں سب سے پہلے رومنگ بنڈل کے اجراء کے موقع پر زونگ4G کے ترجمان نے کہا، ـ” زونگ 4Gجس نے ہمیشہ اپنے صارفین کی ضرورت اور آسانی کو مد نظر رکھتے ہوئے اپنی حکمت عملی تشکیل دیتی ہے اپنے صارفین کو بہترین خدمات کی فراہمی میں کوئی کسر نہیں اٹھا رکھے گی۔ ان دورومنگ بنڈلز کے آغاز کا مقصد یہی تھا کہ زونگ4Gکے صارفین اب کالزسن سکتے ہیں، کالز کر سکتے ہیں اور بلا تعطل انٹرنیٹ استعمال کر سکتے ہیں”۔

جدت اور عالمی معیار کے صارفین کے تجربے پر یقین رکھنے والی کمپنی کے طور پر زونگ 4Gنے اپنے صارفین کی ضروریات کو ہمیشہ ترجیحی بنیادوں پر پورا کرنے پر یقین رکھتی ہے۔


loading...


اس وقت سب سے زیادہ مقبول خبریں


تازہ ترین خبریں
اسلام آبادسمیت میرپوراور گردونواح میں زلزلے کے پھر جھٹکے ، ہر چیز ہل گئی ،جانتے ہیں اب کی بار کتنا نقصان ہوا؟
گھیرا تنگ ہونے پر اسحاق ڈارپر خوف طاری ، پاکستان سے ہونیوالے ایم او یوپربرطانیہ سے سخت احتجاج ، پی ٹی آئی حکومت پرسنگین الزامات عائد
گھریلو صارفین کیلئے یکم جولائی سے گیس قیمتوں میں 200 فیصد اضافے کا فیصلہ، جس کا ماہانہ بل 285اور 572آتا تھا اب کتنا آئیگا؟پڑھ کر آپ کا دماغ گھوم جائیگا
ایم کیو ایم باقی اتحادی جماعتوں سے بازی لے گئی عمران خان نے ایسی حامی بھر لی کہ سب ہاتھ ملتے رہ گئے
اگر یہ کام کیا تو۔۔۔!!! تحریک انصاف کی اپنے ہی سپیکر اسد قیصر کو سنگین نتائج بھگتنے کی دھمکیاں
مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج کا میجر مارا گیا، دھماکے میں کتنا نقصان ہوا؟ہندوستان میں صف ماتم بچھ گیا

پاکستان
پاکستان کا نمبر ون ڈیٹا نیٹ ورک ZONG 4G فائبر آپٹک کے ذریعے انٹر نیٹ کی سہولت مہیا کرنے والا پہلا آپریٹر بن گیا
عام آدمی کو ریلیف دینے کیلئے ہرممکن اقدام اٹھائیں گے، وزیراعلی پنجاب عثمان بزدار
گرمی اور لوڈشیڈنگ سے ستائے پاکستانیوں کے سروں پرایک اور پریشانی منڈلانے لگی،فیصلے کی گھڑی آگئی
خیبر پختونخوا حکومت کا سیاحوں کیلئےلاہور اور اسلام آباد سے ایسی سروس شروع کرنے کا فیصلہ کہ آپ دنگ رہ جائینگے‎
فواد چوہدری نےسینئر صحافی سمیع ابراہیم کو تھپرماردیا وجہ کیا بنی؟موقع پرموجود افراد کے سنسنی خیز انکشافات‎
گرفتاری کے بعد صوبائی وزیر جنگلات سبطین خان نے استعفیٰ دیدیا