وزارت انفارمیشن ٹیکنالوجی اینڈ ٹیلی کمیونیکیشن، پی ٹی اے نے کیا زونگ فائیو جی نیٹ ورک کا کامیاب تجربہ

اسلام آباد(پ ر)زونگ چائنہ موبائل پاکستان(سی ایم پاک)پاکستان کے نمبر ون ڈیٹا نیٹ ورک کی جانب سے فائیو جی کا کامیاب تجربہ کیا گیا، اس حوالہ سے ایک تقریب منعقد کی گئی جس میں سیکریٹری انفارمیشن ٹیکنالوجی اور ٹیلی مواصلات ڈویژن شعیب احمد صدیقی، نمائندہ آئی ٹی اینڈ ٹیلی کمیونیکیشن، میجر جنرل (ر)عامر عظیم باجوہ چیئرمین پی ٹی اے اور ڈاکٹر وانگ ژوہوااکنامک اینڈ کمرشل قونصلر،چینی سفارت خانے کے ساتھ ساتھ، مختلف سرکاری اداروں، ٹیلی کام انڈسٹری اور کارپوریٹ سیکٹر کے معززین اور حکومتی شخصیات نے شرکت کی۔

پاکستان ایک بڑھتی ہوئی ڈیجیٹل معیشت ہے جس نے پچھلی دہائی میں ڈیجیٹل طرز زندگی کو بڑے پیمانے پر اپنایا ہے۔ زونگ ہمیشہ ہی قوم کو جدید ٹیکنالوجی متعارف کروانے کا متمنی رہا۔ یہ پاکستانیوں کے لئے باعث فخر لمحہ ہے کیونکہ زونگ ملک میں باضابطہ طور پر فائیوجی خدمات کی جانچ کرنے والا پہلا اور واحد آپریٹر بن گیا ہے۔پاکستان میں ڈیجیٹل ماحولیاتی نظام کی ترقی کے عزم کے ساتھ، زونگ اپنے قابل قدر صارفین کو جدید، جدید ترین خدمات اور حل پیش کرنے میں ہمیشہ پیش پیش رہا ہے۔ پاکستان میں فورجی خدمات کے سرخیل ہونے کے ناطے، زونگ پہلے ہی پاکستان کے سب سے بڑے نیٹ ورک کے طور پر اپنے آپ کو 13 ملین 4 جی سے زیادہ صارفین اور 12،000 فورجی سائٹوں کے ساتھ قائم کرچکا ہے۔ ایونٹ کے دوران، سیکرٹری آئی ٹی، پی ٹی اے چیئرمین، اقتصادی و تجارتی قونصلر، چینی سفارتخانے نے معززین کے ہمراہ زونگ کے فائیو جی نیٹ ورک کا تجربہ کیا۔سیکریٹری انفارمیشن ٹیکنالوجی اور ٹیلی مواصلات ڈویژن شعیب احمد صدیقی نے کہا، ”زونگ ملک میں ڈیجیٹل ایجنڈے کو آگے بڑھانے میں سرفہرست رہا ہے۔ پاکستان میں فور جی کی خدمات انجام دینے والی، کمپنی ملک بھر میں ٹیلی مواصلات کے بنیادی ڈھانچے کی ترقی کا سلسلہ جاری رکھے ہوئے ہے۔ میں زونگ کو مبارکباد دیتے ہوئے کہنا چاہتا ہوں کہ وہ پہلا پاکستانی ٹیلی مواصلات کا آپریٹر بن گیا جس نے کامیابی کے ساتھ فائیوجی ٹرائل کا انعقاد کیا اور پاکستان کو ان ممالک کی مختصر فہرست میں شامل کیا جو فائیو جی کیلئے تیار ہیں۔

اس موقع پر زونگ کے چیئرمین اور سی ای او مسٹر وانگ ہوا نے خطاب کرتے ہوئے کہا، ”(سی ایم پاک) چین کی موبائل گروپ کی مضبوط حمایت پر بھروسہ کرکے، پاکستان کی معیشت کو فروغ دینے اور اپنے نیٹ ورک کی صلاحیتوں اور خدمات کی سطح میں مسلسل بہتری لانے کے لئے پاکستانیوں کی خدمت کے لئے پرعزم ہے۔ زونگ پاکستان میں فائیوجی آزمائشی کامیابی سے چلانے والا پہلا آپریٹر بن گیا ہے اور یہ ہمارے لئے ایک اور سنگ میل ہے۔زونگ کا خیال ہے کہ فائیوجی مستقبل میں پاکستان کی معاشی تبدیلی، معاشرتی ترقی، اور لوگوں کے ذریعہ معاش میں بہتری لانے کے لئے مزید گہری اور طویل مدتی تبدیلیاں لائے گی۔ توقع کی جارہی ہے کہ فائیو جی صحت کی دیکھ بھال، زراعت اور تعلیم پر اثر ڈالے گی۔ ابتداء کے بعد سے، زونگ نے اپنے صارفین کو بہترین درجے کی خدمات اور حل فراہم کرنے میں اپنی وابستگی کا ثبوت دیا ہے۔ زونگ نے ہمیشہ اپنے صارفین کو موبائل رابطے کا جدید ترین حل فراہم کرنے کی کوشش کی ہے۔ اب، قریب قریب فائیوجی کی آمد کے ساتھ، زونگ نے ایک بار پھر، قوم کیلئے بے انتہاامکانات کھولنے کی تیاریوں کو ثابت کردیا ہے۔


loading...


اس وقت سب سے زیادہ مقبول خبریں


تازہ ترین خبریں
اسلام آبادسمیت میرپوراور گردونواح میں زلزلے کے پھر جھٹکے ، ہر چیز ہل گئی ،جانتے ہیں اب کی بار کتنا نقصان ہوا؟
گھیرا تنگ ہونے پر اسحاق ڈارپر خوف طاری ، پاکستان سے ہونیوالے ایم او یوپربرطانیہ سے سخت احتجاج ، پی ٹی آئی حکومت پرسنگین الزامات عائد
گھریلو صارفین کیلئے یکم جولائی سے گیس قیمتوں میں 200 فیصد اضافے کا فیصلہ، جس کا ماہانہ بل 285اور 572آتا تھا اب کتنا آئیگا؟پڑھ کر آپ کا دماغ گھوم جائیگا
ایم کیو ایم باقی اتحادی جماعتوں سے بازی لے گئی عمران خان نے ایسی حامی بھر لی کہ سب ہاتھ ملتے رہ گئے
اگر یہ کام کیا تو۔۔۔!!! تحریک انصاف کی اپنے ہی سپیکر اسد قیصر کو سنگین نتائج بھگتنے کی دھمکیاں
مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج کا میجر مارا گیا، دھماکے میں کتنا نقصان ہوا؟ہندوستان میں صف ماتم بچھ گیا

پاکستان
محکمہ تعلیم پنجاب اور مائیکرو سافٹ تکنیکی تعلیم کی ترقی کے لیے مل کر کام کر رہے ہیں
زونگ 4جی کو بہترین خدمات کے صلہ میں 2ایوارڈز نے نوازا گیا
پاکستان کا نمبر ون ڈیٹا نیٹ ورک ZONG 4G فائبر آپٹک کے ذریعے انٹر نیٹ کی سہولت مہیا کرنے والا پہلا آپریٹر بن گیا
عام آدمی کو ریلیف دینے کیلئے ہرممکن اقدام اٹھائیں گے، وزیراعلی پنجاب عثمان بزدار
گرمی اور لوڈشیڈنگ سے ستائے پاکستانیوں کے سروں پرایک اور پریشانی منڈلانے لگی،فیصلے کی گھڑی آگئی
خیبر پختونخوا حکومت کا سیاحوں کیلئےلاہور اور اسلام آباد سے ایسی سروس شروع کرنے کا فیصلہ کہ آپ دنگ رہ جائینگے‎